Kerst SingIn in de Ringvaartkerk

U bent van harte welkom op kerstavond 24 december  om 21.00 uur in de Ringvaartkerk, Ringvaartlaan 16 te Nieuwerkerk aan den IJssel. Waar een Kerst Sing In zal worden gehouden. Op deze avond zal het Gospelkoor Rejoice uit Krimpen aan de Lek haar muzikale kwaliteiten ten gehore brengen.

Rejoice is een interkerkelijk gospelkoor, bestaande uit zo’n vijftig enthousiaste zangers en zangeressen en een combo, die door muziek en zang de Bijbelse boodschap willen uitdragen.

Het koor staat onder leiding van de dirigent Hans Vliegenthart. Rejoice zingt een breed repertoire van ingetogen ballads tot opzwepende negro spirituals. De liederen van deze avond staan uiteraard in het teken van Kerst.

Naast het koor is er die avond ook veel ruimte voor samenzang. Dominee Peter Treep zal de overdenking houden over “Feest van geven en ontvangen” naar aanleiding van de kerstadvertentie van de gezamenlijke kerken in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Kortom veel samenzang, schitterende koormuziek, orgel en piano en combo staan garant voor een sfeervolle kerstavond. Het combo van Rejoice bestaat uit piano, dwarsfluit, slagwerk en basgitaar. Organist Arjen van Driel

Samenzang 20:50 uur.