Kerstconcert bij kaarslicht

Op Tweede Kerstdag, donderdag 26 December a.s. wordt in de Dorpskerk in Capelle a/d IJssel het traditionele Kerstconcert gehouden.

Zoals ieder jaar op Tweede Kerstdag zullen ook nu weer de kaarsen branden in de sfeervolle Dorpskerk. Cees van der Slik laat een speciaal kerstprogramma horen op het mooie Van Dam orgel met composities van o.a. Johann Sebastian Bach, Feike Asma en Marcel Dupré . Ook speelt hij een improvisatie. Tijdens deze Kerstavond is er ook samenzang van bekende Kerstliederen.

De aanvang is 20.00 uur (deuren gaan om 19.30 uur open), de toegang is vrij, wel is er een collecte voor de onkosten en het orgel. De kerk is toegankelijk voor rolstoelgebruikers; parkeren bij kerk is ook gratis.

Na afloop wordt u een gratis drankje aangeboden.