Kerstconcert Jan Mulder & Amsterdam Festival Orchestra

Maandag 23 december 2019 20:00 uur

De in Rotterdam geboren componist en pianist Jan Mulder (New York) hoopt op 23 december 2019 met zijn orkest een uniek kerstconcert te geven in de Laurenskerk te Rotterdam.
Op het programma staan dit jaar meer dan 16 prachtige, bekende kerstliederen en de meest geliefde stukken van zijn 19e piano cd die hij eerder dit jaar opnam met het London Philharmonic Orchestra. Mulder zal tevens een orgelimprovisatie spelen op het indrukwekkende 4-klaviers hoofdorgel van de Laurenskerk. |
Gastsoliste is dit jaar de jonge fluitiste Anna May van der Feen uit Middelburg, die uit honderden kandidaten werd geselecteerd om Mulder’s variaties op kerstliederen met orkest ten gehore te brengen.
Ook Mulder’s goede vriend Robert Cekov, de concertmeester van zijn orkest, zal u ontroeren met zijn vioolspel! Het beloven gezellige concerten te worden voor alle leeftijden!

Deur open 19:00 uur. Aanvang 20:00 uur. Einde 22:15 uur.