Kerstconcert “The Credo Singers”

Het Christelijk Gemengd koor ‘The Credo Singers’ zal op vrijdag 20 december 2019 haar jaarlijkse kerstconcert geven in Kerkelijk Centrum ‘Open Hof’, Hesseplaats 441, 3069 WA Rotterdam (Ommoord). De aanvang van het concert is: 20:00 uur.
De kerk is open vanaf 19:15 uur. Medewerking wordt verleend door:The Credo Singers, Annelies Schep sopraan, Diana Abspoel hobo, Kees Alers fluit, Henk Teuling vleugel en Christiaan Boogaard orgel

De algehele muzikale leiding is in handen van dirigent Bert Kruis. De ‘Open Hof’ is rolstoelvriendelijk. Bij het gebouw is een groot gratis parkeerterrein. Ook met het openbaar vervoer is het gebouw zeer goed bereikbaar via Metrostation Hesseplaats. U stapt voor de deur in en uit! De toegangsprijs bedraagt: € 17,50. Inclusief programmaboekje en koffie of thee in de pauze. Kaarten bestellen bij: C.P. Romijn, Telefoon: 010-4802517, per-mailkaarten@thecredosingers.nl of via bestelformulier website www.thecredosingers.nl/kaarten. Het Christelijk Gemengd Koor ‘The Credo Singers’ brengt een programma waarin het ‘Gloria’ zal klinken zoals in de kerstnacht, met oude en nieuwe kerstliederen.