Kerstmarkt Oosterkerk

Op 17 december is er weer een kerstmarkt op het plein van de Oosterkerk in Capelle Oostgaarde. De kerstmarktcommissie van de Oosterkerk is al druk bezig om een mooi aanbod aan kramen te organiseren. Ook de inwendige mens wordt niet vergeten. Er is onder andere koffie en thee met lekkers, warme chocolademelk, glühwein en erwtensoep en bij de vuurkorven kunnen marshmallows gebakken worden.

Op verschillende manieren zal ook het thema groene kerk aan bod komen. De opbrengst van deze markt gaat voor de helft naar ons jaardoel Exodus en de andere helft naar de kerk. Om weer een leuke aankleding en een gevarieerd aanbod te hebben vragen we aankleding voor de kraampjes zoals verlichting, kerstballen, kerstguirlandes en kunstkerstbomen. Van harte welkom tussen 14.00 – 18.00 uur op het plein bij de Oosterkerk!