Kerstwandeling in Zevenhuizen

U/je bent van harte uitgenodigd voor de kerstwandeling georganiseerd door de Hervormde kerk in Zevenhuizen. Vanmiddag kun je mee op reis door het kerstverhaal. Het is een reis, te voet, door het mooie dorp Zevenhuizen. Na afloop kun je op het kerkplein genieten van een warm drankje in kerstsfeer. Weet je nog meer mensen die deze reis willen beleven? Neem ze gerust mee! Kijk voordat je komt even naar buiten, zodat je de juiste kleding aantrekt.

Vertrek vanaf Hervormd Centrum Zevenhuizenzen, Dorpsstraat 156. Meld je van tevoren aanvia [email protected] en ontvang je starttijd per mail. Start op de aangegeven tijd in het Hervormd centrum (tussen 16.30 en en 17.30 uur). De kerstwandeling duurt ongeveer een uur.