Kinderdankdag ‘Dankt God in alles!’

Op 4 november om 15 uur wordt er weer een speciale dankdagdienst voor de kinderen georganiseerd door de Hervormde kerk in Zevenhuizen. Ook dit jaar, met alle bijzondere, en soms ook verdrietige, dingen die zijn gebeurd, wil men God danken voor alles wat Hij gegeven heeft. Het thema dit jaar is: Dankt God in alles!

“Deze keer gaan we van de dingen waarvoor we willen danken een vlaggenslinger maken. Denk alvast thuis na voor welke dingen je God zou willen danken! Je mag ook alvast thuis een slingerpunt maken (knip een punt van 1 A4, staand formaat), en je dankpunt er mooi op schrijven, tekenen of knutselen. Ouders en opa's/oma's, geef u snel op via de website, want er mogen 30 volwassenen komen en vol=vol. We zorgen voor een veilig vormgegeven dienst. Net als bij andere kerkdiensten dragen we mondkapjes bij de inloop en uitloop en zingen de volwassenen niet mee. De kinderen mogen bij de ouder zitten, volwassenen zitten 1,5 meter uit elkaar maar de kinderen mogen wel naast elkaar tussen de ouders zitten.”

Van harte welkom, we hopen dat er veel kinderen komen! Neem je vriendje of vriendinnetje gerust mee!