Kinderkleding- & speelgoedbeurs

Volle Evangelie Gemeente De Kern in Ridderkerk organiseert: De kinderkleding-& speelgoedbeurs. Op zaterdag 28 maart van 9.00 t/m 13.00 uur aan de Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk. 100% van de opbrengst is bestemd voor The Cross-Point Foundation.

Deze Nieuwerkerkse interkerkelijke stichting zet zich al jaren in voor kansarme kinderen in India. Voor straatkinderen (voornamelijk meisjes) is er enkele jaren geleden een opvanghuis gebouwd met de naam: Children`s home "Febe") Tevens worden er regelmatig kinderkampen georganiseerd voor de vele straatkinderen in de omgeving. Ook worden er kinderen geholpen in (arme) gezinnen, zodat de kinderen goede basisvoeding en scholing krijgen. Met een goede scholing heeft een kind in India echt een goede toekomst. Zonder scholing komen de meeste kinderen in de kinderarbeid terecht, wat anno nog steeds een feit is.

Voor €25 per maand helpt u een kind in India. Financiële adoptie iets voor u? Ons beleid is dat 100% van de giften bestemd is voor de kinderen en hun familie en ook daadwerkelijk daaraan komt. Voor meer info: info@cross-point.nl. The Cross-Point Foundation: Samen maken we het verschil!