Kinderkledingbeurs stichting ZO

Op 14 oktober a.s wordt er weer een kinderkledingbeurs gehouden in het pand van inloophuis Koffie Enzo aan de Kerklaan in Nieuwerkerk aan den IJssel. Deze beurs wordt 2 keer per jaar georganiseerd door stichting ZO (Zuidplas Ondersteund) in April en oktober. Het is een besloten beurs voor mensen die bekend zijn bij de stichting en die op -of onder het bestaansminimum moeten leven.

"Wij verkopen alle kleding voor een klein prijsje. We hebben in het verleden al veel mensen blij kunnen maken en dat gaan we weer doen. Het ie mooi om te zien hoe dankbaar zij zijn. De kleding die niet verkocht is gaat naar een goed doel. De opbrengst van de beurs gaat ook naar een goed doel"

Heeft u thuis nog bruikbare tweedehands kinderkleding en/of schoenen die men mag verkopen, dan is de organisatie daar erg blij mee!

Inzameladres : Albert ’t Hartweg 23 (graag onder de carport zetten)

Wanneer         : Van 1 tot en met 12 oktober 2023