Kindertheater 'De barmhartige Baviaan'

Het was een mooie dag en mevrouw ging naar het circus. Naar circus Banaan. Maar toen ze even ging rusten werd ze geslagen en bestolen. Ze kon niet meer opstaan en riep om hulp. Gelukkig kwam de Burgemeester voorbij en ook agent Gerritsen. Maar die hadden heel belangrijk werk te doen. Was er dan niemand die mevrouw ging helpen?

Nieuwsgierig naar dit verhaal? Op zaterdag 20 januari aanstaande geeft kindertheater Simon en Zo geeft de verrassende voorstelling “De barmhartige Baviaan”. De toegang is vrij, dus dat hoeft geen belemmering te zijn om met je kinderen naar de Ontmoetingskerk te komen. De voorstelling begint om 15.00 uur en de zaal is om 14.45 uur open. De voorstelling duurt ongeveer 1 uur.

Ontmoetingskerk. Zevensprong 4 in Capelle aan den IJssel.