Kleding en voedselbank actie

Ook dit najaar wil men in de Dorpskerk in Zevenhuizen weer kleding inzamelen voor Albanië en ook nu combineren ze dat met een inzameling voor de voedselbank. Op dinsdag 26 oktober en donderdag 28 oktober van 19.00 tot 20.00 kunt u uw kleding en voedsel bij de kerk inleveren. Zo heeft u in de herfstvakantie, als de kinderen bij het kindervakantiefeest zijn, alle rust om uit te zoeken welke kleding naar Albanië mag en welke nog een jaartje mee kan.

Ook voor de voedselbank houden ze tegelijk een inzameling, er is behoefte aan: ontbijtkoek, knäckebröd, beschuit, Broodbeleg: hagelslag – vlokken – appelstroop – pindakaas (geen grote potten); pannenkoekenmix; suiker; koekjes; fruitbiscuit/sultana; koekjes.