Kledinginzameling voor Hoop voor Albanië én stichting Zuidplas Helpt

Volgende week is het herfstvakantie, een mooi moment om de kasten eens goed door te lopen en de kleding die niet meer gedragen wordt of te klein/groot is geworden uit de kasten te halen! Dinsdag 27 oktober en donderdag 29 oktober 2020 tussen 19.00 uur en 20.00 uur kunt u de kleding bij de Hervormde Dorpskerk in Zevenhuizen inleveren! Wilt u op het kerkplein rekening houden met de 1,5 meter afstand? Een medewerker van de diaconie of diaconale werkgroep, zal de kleding in de kerk verzamelen en daarna vervoeren naar stichting Hoop voor Albanië. Uw kleding krijgt vast een zeker een goede nieuwe bestemming bij de mensen in Albanië!

Van deze gelegenheid willen we gelijk gebruik maken, om tegelijkertijd goederen in te zamelen voor ‘Stichting Zuidplas helpt’. Veel mensen, ook in onze burgerlijke gemeente, zijn hiervan afhankelijk. Normaal verzamelt men tijdens het Heilig Avondmaal goederen hiervoor in, dat gaat nu helaas niet. Daarom nu de oproep, om tijdens het brengen van kleding, ook gelijk wat levensmiddelen in te leveren.

De volgende producten zijn meer dan welkom:
- Groenten in blik (diverse maten)
- Pakjes zuurkool
- Tomatenblokjes in blik
- Pastasauzen
- Macaroni en spaghetti (volkoren)
- Zilvervliesrijst
- Beschuit

Mocht u, gezien de huidige situatie, echt de deur niet uit kunnen, maar heeft u toch een bijdrage (kleding en/of goederen) die u heel graag zou willen inleveren, misschien is er dan iemand in uw omgeving die u hiervoor om hulp kan vragen? Als dit niet haalbaar is, dan mag u via deze gegevens contact opnemen met de diaconale werkgroep en maken we een afspraak om uw bijdrage bij u thuis op te komen halen: pimenastrid@kpnplanet.nl Men hoopt op een mooie opbrengst.