Kledinginzamelingsactie voor de kledingbank

Bent u ook uw kledingkast aan het uitruimen nu de lente in aantocht is (dat hopen we tenminste)?. Denk dan aan de kledingbankactie van de diaconie in De Ringvaartkerk. Stop de kleding dan alvast in een plastic zak. Er is vooral behoefte aan herenkledingen tienerkleding, maar natuurlijk is dames- en kinderkleding ook welkom .De kleding uit Nieuwerkerk is zeer gewild vanwege de goede kwaliteit!. De kledinginzameling wordt gehouden op vrijdag 11 maart en zaterdag 12 maart van 10.00 uur tot 12.30 uur.

De diakenen brengen uw kleding naar de Kledingbank in Rotterdam. De Kledingbank zorgt er voor dat de kleding wordt uitgedeeld aan mensen die afhankelijk zijn van een inkomen op of onder het bestaansminimum. Mensen van wie het inkomen wegvalt door werkloosheid, langdurige ziekte of echtscheiding. Ook mensen uit de regio rondom Rotterdam (dus ook uit Nieuwerkerk) kunnen terecht bij de Kledingbank.

Op vrijdag 11 maart en zaterdag 12 maart zitten diakenen van 10.00 uur tot 12.30 uur klaar in De Ringvaartkerk aan de Ringvaartlaan om uw kleding in ontvangst te nemen.