Klieder-viering Pasen ‘Ik ben er voor jou’

Op zaterdag 8 april zal er een klieder-viering gehouden worden in de Oosterkerk in Capelle Ooatgaarde. "We vieren met elkaar het paasfeest rondom het thema ‘Ik ben er voor jou’. Een klieder-viering is een vorm waarin jong en oud samen op een creatieve manier de betekenis van bijbelverhalen ontdekken. Een klieder-viering bestaat uit drie delen: samen ontdekken, samen vieren en samen eten. Al deze onderdelen willen we aan bod laten komen door op verschillende manieren creatief met elkaar bezig te gaan en we zullen luisteren naar het paasverhaal. Aan het eind willen we met elkaar eten.

Omdat we niet weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen, willen we je vragen mee te nemen wat voor uw/jouw gezelschap genoeg is. Van dat alles maken we een buffet waarin we delen van elkaars menu. We kijken uit naar een creatieve en bijzondere middag en hopen u/jou te ontmoeten!"

Zaterdag 8 april, 15:30-18:30 uur in de Oosterkerk