Kliederkerk online

De maatregelen rond het coronavirus worden stapje voor stapje versoepeld. Waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat er weer ‘normale’ kliederkerkvieringen gehouden kunnen worden. Een mooie periode om eens te kijken wat kliederkerk precies is. Maak kennis met kliederkerk online en ontdek de mogelijkheden.

Tijdens dit informatiemoment kan je proeven wat kliederkerk inhoudt en samen nadenken op welke manier dit bij jullie past. Nieuwsgierig? Ontmoet ons dan online en ontdek de mogelijkheden.

Dit kan op maandag 18 mei (20.00 - 21.00 uur), dinsdag 26 mei (20.00 - 21.00 uur) of woensdag 3 juni (20.00 - 21.00 uur).

Aanmelden kan via onderstaand formulier. Dus: kennen jullie groepen die meer willen weten over kliederkerk? Nodig ze dan van harte uit!