Kunstkring Koningsdag

De Kunstkring  van de Protestantse kerk De Stroom uit Moordrecht start op 2 oktober voor de 12e keer met een nieuw seizoen Kunstkring. Kunst creëren en kunst kijken, elk jaar met een nieuw thema. Het seizoen eindigt op Koningsdag in de Dorpskerk in Moordrecht, met een grote kunstexpositie van de deelnemende kunstenaars.

Beeldende kunstenaars als schilders, beeldhouwers, keramisten en dichters worden dus weer uitgenodigd om mee te doen. Ben je muzikant dan is er op Koningsdag ook gelegenheid om je muzikale talenten te delen.

Kunst creëren met als basis het jaarthema 2019-2020 van "De Stroom".

" KIJKEN DOOR DE OGEN VAN......"

Het werken vanuit een thema blijkt elk jaar opnieuw een uitdaging voor de deelnemers om met hun creatieve talenten aan het werk te gaan. Elkaar te inspireren, het thema van alle kanten te bekijken en de expo voor te bereiden, daarvoor komt men tijdens het seizoen in okt. nov. en jan. febr. mrt. april, t/m Koningsdag bij elkaar.

De brainstorm-avond is op woensdag 2 okt. om 19.30 uur in de Stee, Boerderijlaan 2, Moordrecht. Informatie via Agaath de Kwaadsteniet, scriba@pgdestroom.nl.