Laura Story & The Psalm Project in concert

Dove en Grammy Award winnares Laura Story komt naar Nederland! Op 25, 26 en 27 juni zal Laura Story in samenwerking met niemand minder dan The Psalm Project drie unieke concerten verzorgen.

Nadat Story in 2010 was genomineerd voor de Dove Award voor vrouwelijke vocalist van het jaar won, ze in 2012 de Dove en Grammy Award voor beste song: 'Blessings'. Over de hele wereld zijn mensen geraakt en bemoedigd door dit prachtige nummer van het gelijknamige album. "Blessings is gewoon een album vol liedjes over aanbidden als het leven zwaar is" aldus Story. In fraaie teksten communiceert ze over de moeilijke gebeurtenissen in haar leven en hoe ze God daarin ervaart.

The Psalm Project is in Nederland al lang geen onbekende meer. Na het uitbrengen van het laatste album ‘Witter dan sneeuw’ uit 2015 bleef het even stil rondom de band. Nu zijn ze terug met de release van hun nieuwe album 'Ondanks alles'. Persoonlijke nummers die uw hart zullen raken.

Sint Jan Kerk; Achter de Kerk 2; 2801 JW te Gouda