Leerhuis Markus: Schud het stof af

De introductieavond over Markus door Theo Legters afgelopen oktober in De Ringvaartkerk smaakte naar meer. Reden om er een leerhuis van te maken van drie avonden. Tijdens deze avonden vertelt Theo meer over het spanningsveld tussen bijbelwetenschappen, theologie én geloof in dit bijbelboek.

Als u het spannend vindt om eens op een ándere manier naar bijbelverhalen te kijken, bent u van harte welkom! De eerste avond is 13 januari om 20.00 uur in De Ringvaartkerk. Alle deelnemers van de avond in oktober zijn al uitgenodigd, maar mocht u aan willen schuiven, dan is dat altijd mo‐ gelijk. De vervolgavonden zijn 3 maart en 21 april. U kunt zich aanmelden via tlegters@xs4all.nl We hopen dat we in januari weer een avondprogramma kunnen aanbieden. Reken in ieder geval op een QR‐codecheck.