Lichtjeswandeling

Tijdens de donkere dagen voor kerst, brengen de wandelaars met elkaar licht en warmte in het prachtige Schollebos. Om in kerstsfeer te komen, nodigt stichting Camino u graag uit mee te doen aan onze betoverende lichtjeswandeling.  De wandeling start vanaf hun gezellige kerstplein. Tijdens de wandeling zijn de paden sfeervol verlicht en onderweg word je verrast door sfeervolle muziek en inspirerende woorden. Bij terugkomst op ons kerstplein kun je vervolgens genieten van heerlijke glühwein, warme chocolademelk en verrukkelijk gebak.

Op het plein kun je ook kennismaken met het centra en wat zij betekenen voor hun gasten. Camino, de IJssel en PATIO, centra voor leven met en na kanker, organiseren deze wandeltocht om de verbinding tussen de centra te vergroten en meer bekendheid te geven aan onze centra waar mensen met kanker, hun naasten en nabestaanden terecht kunnen voor psychosociale ondersteuning, lotgenotencontact, workshops en diverse andere activiteiten.

Locatie:
–         Schollebos