Maandelijkse boekenmarkt in de Caeciliakerk

Elke 3de zaterdag van de maand is er van 10.00 – 15.00 uur  is er een boekenmarkt in de Caeciliakerk in Prins Alexanderpolder Rotterdam.

De collectie wordt elke maand vernieuwd en omvat niet alleen diverse genres leesboeken (literatuur, thrillers, streekromans, oorlogsromans, reisverhalen enz. enz.) maar ook kinderboeken en gedichtenbundels en nog heel, heel veel meer. Ook veel informatieve boeken (themaboeken). Om enkele thema’s te noemen die meestal te vinden zijn: boeken over Rotterdam, Nederland en andere landen en steden, vakantie en reisgidsen, tuin- en hobbyboeken, natuurboeken, oorlogsboeken, boeken over gezondheid, kookboeken en elke maand is er ook een collectie religieboeken. Er komen voortdurend nieuwe boeken binnen, op de boekenmarkt is het dus steeds weer een verrassing wat u aantreft. Maar wel leuk en gezellig om tussen de vele honderden boeken te snuffelen of er iets van uw gading bij ligt. En dat gaat zeker lukken.

Zoekt u een specifiek boek of een boek van een bepaalde schrijver dan kunt u dit noteren in de klapper op de koffietafel. Komt het gevraagde boek binnen, houd men die voor u apart.

Caeciliakerk, Zocherstraat 90, 3067 AT in Rotterdam.