Marktconcert De Klezbez

De Klezbez komt weer naar Open Hof kerk. Op het Marktconcert van woensdagmorgen 14 oktober. De groep speelt en zingt een dik half uur. Met opgewekte jiddische klezmermuziek uit Israël en Oost-Europa, maar ook een indrukwekkend lied van Ernst Bloch: The Prayer. De groep bestaat uit Hélène Dongelmans als zangeres en pianiste, Ben van de Berg op accordeon, Elle Corbeth op viool, Hanneke Ris op klarinet, Arie de Bruin op gitaar en René de Bruin op contrabas.

Als intermezzo improviseert Willem Blonk op Israëlische thema’s. U moet zich nog steeds vanwege de Corona-regels even aanmelden bij Nico Hof, mail nhof@chello.nl. Met naam, adres en telefoonnummer. Het concert kan ook thuis meegemaakt worden via KerkTV: www.openhof-ommoord.nl – actueel – kerktelefoon. Het concert begint om 11.00 uur