Marktconcert met saxofoniste Lara Groen

Op het Marktconcert van woensdagmorgen 10 juni, om 11.00 uur in Open Hof, treedt Lara Groen op. 30 jaar geleden, toe ze saxofoon studeerde op het Rotterdams Conservatorium, deed ze dat al eens eerder, toen ook begeleid door Willem Blonk. Behalve als saxofoniste heeft ze zich ontwikkeld als muziektherapeut. In diverse zorginstellingen gebruikt ze muziek in verschillende sferen om mensen te steunen in hun leven. Dat is te merken in het Marktconcert-programma. Opgewekte wals- en tangomuziek wordt gevolgd door muziek die rust brengt en vertrouwen schenkt. Aan het eind speelt het duo het swingende ‘Oodles of noodles’ van Jimmy Dorsey.

De corona-regels staan toe dat maximaal 30 mensen dit concert live meemaken. Wilt u een van die 30 zijn, geeft u zich dan snel op bij Nico Hof per telefoon, 010 -4551452, of e-mail: nhof@chello.nl. met uw naam, adres, mailadres en telefoonnummer. Deze gegevens zijn verplicht volgens de regelgeving. U mag ook niet heel veel eerder komen en uw plaats in de zaal is groen gemarkeerd. Wilt u het concert thuis via KerkTV meemaken, dan kunt u via Internet direct naar het bekende adres: https://kerkdienstgemist.nl/stations/517. Of via de Open Hof – website: www.openhof-ommoord.nl