Nacht van Gebed in Krimpen aan den IJssel

Bid 4 op 5 juni voor vervolgde christenen in de Rehobothkerk

Wereldwijd worden ruim 340 miljoen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om gebed. Om daaraan gehoor te geven houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland. Met opzet ’s nachts omdat juist dan veel vervolgde christenen het extra zwaar hebben. Bid mee!

Als christen maken we deel uit van hetzelfde Lichaam van Christus. Bid je mee voor je broers en zusters zoals Yeong Woo uit Noord-Korea, Timotéo uit Colombia en Peninah uit Kenia?

Kom naar de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van 4 op 5 juni in de Rehobothkerk, De Landerijen 1 te Krimpen aan den IJssel. De Nacht begint om 22.00 en duurt tot 06.00. Vanwege de Corona-maatregelen is inschrijven noodzakelijk. Dit kunt u doen via:

Neem voor vragen contact op met: Xander van Rijs (xandervanrijs@gmail.com)

Meer informatie: www.opendoors.nl/nacht