Nacht van gebed in Nesselande

Vrijdag 4 en zaterdag 5 juni 2021: Nacht van gebed van Open Doors. ‘Blijf voor ons bidden!’ Dat is keer op keer wat de vervolgde kerk van ons vraagt. Daarom doen we graag mee aan de nacht van gebed voor Open Doors. Samen bidden we een nacht lang voor de vervolgde kerk. Met opzet ’s nachts, als teken van verbondenheid, omdat veel vervolgde christenen alleen in het donker of in het geheim kunnen samenkomen. Zo staan we naast hen in hun dagelijkse strijd.

Dit jaar vindt de Nacht van Gebed plaats in de nacht van vrijdag 4 op zaterdag 5 juni van 20.00 tot ongeveer 01.00 uur in de kerkzaal. Van te voren aanmelden bij Marion Huberland 06 49805178 in verband met de coronamaatregelen.

Ook is het mogelijk om vanuit de eigen huiskamer mee te bidden met een gebedsboekje en de Open Doors-gebedsvideo’s. In dat geval kun je je aanmelden op de site van Open Doors als  'organisator' en krijg je de link naar de filmpjes in je mail.