Netwerkdiner Samen Geloven

Droom je ook van een kerk waarin mensen uit allerlei verschillende culturen zich thuis voelen? Of zet je je nu al in voor een kerk waarin verbinding is tussen mensen met en zonder migratieachtergrond? Doel is samen delen wat er al is aan expertise en praktijken, samen dromen over wat nog kan komen én elkaar leren kennen en bemoedigen. Het netwerkdiner wordt georganiseerd door Samen Geloven, een project van Stichting Geloofsinburgering en de Protestantse kerk in Nederland. Het staat open voor iedereen die graag buiten de eigen kring kijkt en meedenkt over de toekomst van kerk zijn in een multi-etnische samenleving.

Programma:

17.00 tot 17.15 – inloop met koffie en thee

17.30 tot 18.00 – opening en inleiding thema Intercultureel kerk zijn

18.00 tot 19.45 – rolling diner in onderdelen bij thematafels

19.45 tot 20.00 – pauze met Eritrese koffieceremonie (buna)

20.00 tot 20.30 – afsluiting

Meer informstie en inschrijven: https://samengeloven.org/netwerkdiner-samen-geloven

• Het diner wordt gehouden op vrijdag 7 juni, 17.00 tot 20.30 in Gouda.
  • Deelname is gratis, maar een gift is natuurlijk altijd welkom! Vooraf reserveren is verplicht.