Nieuwjaarsbijeenkomst KBO

Het bestuur van de Katholieke Bond voor Ouderen (KBO) Nieuwerkerk a/d IJssel heeft besloten om weer een nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren in de Sint Joseph parochie in Nieuwerkerk a/d IJssel en wel op donderdag 9 januari 2020.

Programma:
Vanaf 13.30 uur wordt u ontvangen met koffie/thee met iets lekkers. “Met elkaar zullen we proosten op het nieuwe jaar met een glaasje bubbels. We wensen elkaar goede gezondheid, Gods zegen, voorspoed en geluk in het nieuwe jaar. Daarna gaat de bar open voor drankjes tegen 1 euro per stuk en zetten wij de gezellige middag voort. Er kan eventueel gekaart worden, gesjoeld of een ander spel worden gespeeld. Uiteraard kunt u ook blijven om met elkaar te praten onder genot van een hapje en drankje en krijg u de gelegenheid mensen te ontmoeten. De middag wordt om circa 17.00 uur afgesloten.”

Aanmelding tot uiterlijk 6 januari is verplicht i.v.m. de inkoop en voorbereidingen: Sjaak Zuidwijk, tel.0180 313625 of per mail zuidwi@telfort.nl