Nieuwjaarsbijeenkomst KBO

Het bestuur van KBO Zuidplas nodigt haar leden uit voor een Nieuwjaarsbijeenkomst op de 2e donderdag in januari in de Sint Josephkerk aan de Kerklaan in Nieuwerkerk a/d IJssel. Inloop vanaf 13:30 uur met koffie/thee en iets lekkers. De flessen met bubbels worden opengetrokken en ze brengen een toost uit op 2024. Deze toost wordt u aangeboden. Daarna gaat de bar open voor drankjes tegen € 1,= per drankje en zetten wij de gezellige middag voort o.a. met de mogelijkheid voor spelletjes. De middag wordt om circa 17:00 uur afgesloten.

AANMELDEN uiterlijk zondag 7 januari is verplicht i.v.m. de inkoop en de voorbereidingen. U kunt zich aanmelden bij Sjaak Zuidwijk of mailen naar zuidwi@telfort.nl onder vermelding van uw naam en telefoonnummer.