Oecumenische dienst Nieuwerbrug

Op 5 januari 2020 is er een oecumenischedienst in het Wierickehuis in Nieuwerbrug. iedereen is weer van harte welkom om elkaar een gelukkig Nieuwjaar te wensen. Om 11:00 uur staat de koffie klaar en om 11.30 uur begint de oecumenische viering m.m.v. Nathan Noorland namens de Brugkerk, Adrie Baas namens de Bethlehemkerk en dhr. Jan Kromwijk namens de Willibrordkerk in Bodegraven.

De muzikale invulling wordt verzorgd door “Refresh “uit Bodegraven. De toegang is gratis. Er is geen kinderopvang aanwezig, maar zij zijn wel van harte welkom!

De opbrengst van de collecte is voor een goed doel en de tweede rondgang is ter bestrijding van de onkosten. Na de viering heffen wij het glas op het nieuwe jaar en is er gelegenheid voor ontmoeting met elkaar.

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door de Evenementencommissie in samenwerking met de plaatselijke kerken.