Oecumenische dienst Zevenhuizen

Met dit thema wordt in de week van 17-24 januari 2021 door de gezamenlijke kerken van Zevenhuizen de “week van gebed voor de eenheid” gehouden.

De week van gebed voor de eenheid wordt dit jaar besloten met de inmiddels traditionele oecumenische dienst. Dit jaar op zondag 24 januari 2021 om 10.00 uur in de hervormde dorpskerk te Zevenhuizen. Voorganger is Pastor Rob Lijesen. De liturgie van deze dienst is dit jaar voorbereid door de zusters uit de oecumenische kloostergemeenschap in Grandchamp in Zwitserland.

Vanwege de coronasituatie is het fysiek bezoeken van de kerkdienst -op enkele uitzonderingen na- eigenlijk niet mogelijk. De dienst is uiteraard online te volgen: www.hervormdzevenhuizen.nl/live