Oecumenische Marathonkerkdienst

Na anderhalf jaar wachten gaat de 40e Rotterdam marathon op zondag 24 oktober van start. Aan de vooravond daarvan, op zaterdag 23 oktober om 19.00 uur wordt er in de Citykerk Het Steiger, Hang 18, Rotterdam voor de vijftiende keer al weer een oecumenische Marathonkerkdienst gehouden.

De dienst is uiteraard voor iedereen toegankelijk, maar wel gericht op lopers en hun supporters van de Marathon Rotterdam en belangstellenden. Voorgangers in deze dienst zijn ds. Guus Koelman en pastor Joost de Lange.
Medewerking verleent het Woerdens Gospelkoor Miracles onder leiding van Richard Schoonhoven.

Na afloop is er gelegenheid ook iets te drinken: koffie, thee, of fris. Dé plek om elkaar verder te ontmoeten, verwachtingen en loopervaringen uit te wisselen.