Oecumenische Marathonkerkdienst

De 42e NN Marathon Rotterdam gaat op zondag 16 april a.s. van start. Aan de vooravond daarvan, op zaterdag 15 april om 19.00 uur wordt er in de Citykerk Het Steiger, Hang 18, Rotterdam weer een oecumenische Marathonkerkdienst gehouden. De dienst biedt iedere loper of supporter van binnen en buiten de stad een moment van bezinning, voorafgaand aan het grootse sportfeest van de volgende dag. Uiteraard zijn belangstellenden ook van harte welkom.

De dienst wordt geleid door de pastores Gerda Martens, die die vorig jaar zelf de marathon nog liep, en Guus Koelman. Medewerking verleent dit keer Koor Hemelsbreed onder leiding van Willem Blonk. Na afloop is er gelegenheid ook iets te drinken: koffie, thee, of fris. Dé plek om elkaar verder te ontmoeten, verwachtingen en loopervaringen uit te wisselen. Hesseplaats 441, 3069 EA Rotterdam.