Oecumenische viering #blijfinmijnliefde

De Raad van Kerken Gouda coördineert op 17 januari a.s. de oecumenische viering voor de geloofsgemeenschappen van Antonius van Padua, de Federatie Gouda, Ontmoetingskerk, en De Veste.
Zij komen samen in de H. Josephkerk aan het Aalberseplein 2 te Gouda, aanvang 11.00 uur.
De voorgangers ds. Kim Magnée-de Berg, ds. Leonie Bos, pastor Paul Schuurmans en ds. David van Veen nemen aan het begin van de week van gebed voor eenheid van christenen de kerkgangers mee in het thema #blijfinmijnliefde. Een groep musici en zangers zullen de viering muzikaal omlijsten.
De Coronamaatregelen bepalen verplichte aanmelding vooraf, geen gemeentezang en geen ontmoeting bij koffie en thee na afloop.

Aanmelden
Wilt u deze oecumenische viering bijwonen, meldt dan aan vanaf maandag 11 januari tot vrijdag 15 januari 12.00 uur onder vermelding van: opgave oecumenische viering, alle namen en uw telefoonnummer. Dit kan per mail bij de parochie gouda@sintjandd.nl , of telefonisch bij het parochiesecretariaat Gouda tel. nr. 0182 523 801. ( bereikbaar ma., wo. en vr van 9.30 tot 12.00 uur )

Meevieren via internet thuis
De viering zal livestream te volgen zijn via de linken op de websites van de geloofsgemeenschappen, zodat iedereen op zondag 17 januari a.s. #blijfinmijnliefde kan meebeleven.