Online HGJB-Kerstconferentie

De 45e Kerstconferentie, met het thema ‘Over hoop’, is een speciale editie van de Hervormd Gereformeerde Jeugd Bond. In plaats van vier volle dagen met overnachtingen, komen de jongeren dit jaar online bij elkaar. Samen gaan ze God ontmoeten, andere christelijke jongeren spreken, en worden ze bemoedigd in hun geloof. Tijdens de conferentie zijn er inspirerende sprekers, boeiende workshops en is er natuurlijk ook ruimte voor ontspanning. Meer informatie volgt op HGJB.nl/Kerstconferentie

In gesprek over #daaromzijnwekerk

De campagne #daaromzijnwekerk – een initiatief van de Gereformeerde Zendingsbond (GZB), HGJB en de vereniging voor zending in Nederland (IZB) - komt binnenkort met nieuw materiaal om met een groep in gesprek te gaan over kerk-zijn. Dit materiaal bestaat uit zeven inspirerende themavideo’s. Bij elk thema worden gespreksvormen aangereikt.

#daaromzijnwekerk wil gemeenteleden aansporen en bemoedigen om juist in coronatijd samen kerk te zijn. Het nieuwe thema-materiaal is te gebruiken tijdens kleine samenkomsten die in deze coronatijd nog wel mogelijk zijn, maar kan natuurlijk ook op een andere manier worden ingezet. Gebruik het tijdens een online bezinningsmoment, deel het op eigen sociale media of organiseer andere vormen van gesprek.

Bekijk de materialen op daaromzijnwekerk.nl/materiaal