Online KerkQuiz

De maatregelen worden langzaam minder, maar het blijft natuurlijk leuk om te quizzen! Op vrijdagavond 14 mei organiseert de hervormde gemeente uit de Dorpskerk in Zevenhuizen een Online KerkQuiz! Tijdens de Online KerkQuiz worden er in teamverband verschillende vragen beantwoord en wordt de algemene kennis getoetst, vragen over de Bijbel en is er een muziekronde!

Stel een team samen dat van alle markten thuis is en ga tijdens een gezellige avond de online uitdaging aan met diverse andere teams. De KerkQuiz wordt uitgezonden vanaf hun YouTube kanaal en een link hiervan ontvang je een paar dagen van te voren. Als je als team niet vanaf één locatie speelt, dan dien je de onderlinge communicatie zelf te regelen.

Hoe meer mensen er mee spelen, hoe leuker het is! Dus nodig gerust vrienden, familie, jeugdgroep, kring, buren, etc. uit en wordt de winnaar van de eerste KerkQuiz.

Online op YouTube Start 20:00 uur tot ongeveer 21:30 uur. Aanmelden kan simpel door het invullen van het aanmeldformulier – link: https://forms.office.com/r/CmF4EbJsjy – of stuur een e-mail naar evangelisatie@hervormdzevenhuizen.nl met je teamnaam en wie er allemaal in je team mee-spelen.