Oogstfeest 2022

Zaterdag 3 september is weer het jaarlijkse oogstfeest in Zevenhuizen. Ook in en om de Hervormde dorpskerkkerk is van alles te doen: er staan diverse marktkramen, er is springkussen voor de kinderen. Ook wordt er een gezellig terras gecreëerd waar een hapje en drankje is en de kerk is open voor belangstellenden. Hier zullen er onder andere wat miniconcertjes gehouden worden op het prachtige orgel.

Het goede doel waar de opbrengst van de activiteiten en verkoop naartoe gaat, is de stichting boodschappenkast Zuidplas. Deze stichting biedt voedselhulp aan inwoners (van Nieuwerkerk aan den IJssel, Moordrecht, Zevenhuizen en Moerkapelle) Het gaat hier vooral om mensen die tijdelijk niet rond kunnen komen, maar niet in aanmerking komen voor hulp via de voedselbank.