Open deur dienst Open Hof kerk

Op 16 februari is er een Open deur dienst met Ds. Dick Pranger en het Interkerkelijk Koor “INTERCESSION” o.l.v. Bernard Hoving. Ook het Interkerkelijk Koor “INTERCESSION” heeft haar enthousiaste klanken al eerder in Open Hof laten klinken. Het Thema voor de dienst is “ALS HET STORMT” n.a.v. schriftlezingen uit Marcus 4 en Handelingen 27. Het belooft een bruisende, muzikale dienst te worden.

Intercession bestaat uit een groep van ongeveer 40 enthousiaste mensen. Door middel van  zingen heeft het koor zich tot doel gesteld Gods woord uit te dragen.
Intercession repeteert wekelijks in Rotterdam.

Het repertoire varieert van soul/ballads tot up-tempo/Black-gospel. Het koor zingt hiernaast enkele klassieke koorwerken en diverse liederen in verschillende talen. Hoewel de nadruk ligt op gospel, is het repertoire tamelijk breed. Het koor staat onder leiding van Bernard Hoving en wordt bij uitvoeringen muzikaal begeleid door ons combo dat bestaat uit een drummer, bassist, fluitist, pianist en op afroep een saxofonist.

Men verheugt zich op uw komst op 16 februari, 19.00 uur. Hesseplaats 441, Rotterdam Ommoord.