Open repetitieavonden Christelijk Mannenkoor De Gouwestem

Open repetitieavonden op 5, 12 en 19 September bij Christelijk Mannenkoor De Gouwestem. Ooit al eens de drang gevoeld om te gaan zingen bij Neerlands grootste mannenkoor? Door corona er niet van gekomen? Drempelvrees?
Doorbreek de sleur en kom op onze open repetitieavonden de sfeer proeven. Alleen luisteren kan, maar als gast is de kans groot dat je gelijk een koormap in handen gedrukt krijgt om samen met hen te ervaren hoe fijn het is om te zingen.

Voor wie hen nog niet kent….. Christelijk Mannenkoor De Gouwestem uit Waddinxveen. 175 actieve leden die onder leiding van de enthousiaste bekende musicus Martin Mans op maandagavond in de Bethelkerk in Waddinxveen repeteren. Wat zingen ze? Geestelijke liederen, klassiek repertoire en een gedeelte populaire en vaderlandse liederen. Jaarlijks organiseren we vele concerten in de mooiste kerken van Nederland samen met de beste musici van ons land. Wat dacht je van een spetterend optreden in het Dolfinarium in Harderwijk!

Gezelligheid, vriendschap, professionaliteit, verbondenheid en sfeer, kenmerken ons koor. Ben je benieuwd, kom de sfeer proeven op één van de open repetitieavonden op 5, 12 en 19 September. Bethelkerk, Bilderdijklaan 1 in Waddinxveen. Aanvang 20:00 uur, “We zullen de rode loper uitrollen en ontvangen je graag.
Even vooraf aanmelden mag maar hoeft niet. Mail kan naar j.hoogenes@gmail.com