Pastor Flohr ‘Covid-19 vaccinatie’

Praat erover met pastor Flohr via Skype op woensdag 10 februari

Op woensdag 10 februari om 10.00 uur kunt u met pastor Flohr meepraten over het thema Covid-19 en vaccinatie. Pastor Flohr organiseert een skypemeeting om met u over dit onderwerp van gedachten te wisselen. Wilt u deelnemen aan dit gesprek dan dient u zich hier vooraf voor aan te melden via: secretariaat@christoffelparochie.nl. U ontvangt dan de link naar de meeting voor woensdag.

Aflevering 6 van de sociale leer van de kerk (een online cursus die ook terug te vinden is op onze website onder samenleving) gaat over dit onderwerp. Pastor Flohr vraagt u zich vooraf voor te bereiden door deze aflevering te bekijken en de bijbehorende teksten te downloaden / lezen.

U kunt hier klikken voor de aflevering en hier klikken voor de tekst.

Wilt u meer informatie over skypemeetings en hoe u Skype gebruikt? Kijkt u dan op onze website bij nieuws/skype_meeting_met_pastor_flohr, u vindt hier informatie over het gebruik van Skype.