Pastor Flohr ‘Wel of geen orgaandonatie?’

Op dinsdag 28 april van 14:00 tot 16:00 uur in de H. Maria Koningin te Krimpen aan den IJssel aan de Memlinghof 2 zal pastor Flohr ingaan op de vraag welke de gevolgen zijn van het al dan niet opstellen van een verklaring in het kader van de wet op de orgaandonatie die in juli van kracht wordt.

Andere mogelijkheden om deze bijeenkomst te bezoeken zijn:
Donderdag 7 mei van 20.00 tot 22.00 uur in de St. Caecilia, Zocherstraat 90 Rotterdam. Dinsdag 26 mei van 20.00 tot 22.00 uur in de St. Paulus’ Bekering, Merellaan 350 te Capelle aan den IJssel. Donderdag 4 juni van 14.00 tot 16.00 uur in de St. Joseph te Nieuwerkerk aan den IJssel, Kerklaan 20 waar Pastor Flohr een inleiding zal houden over duurzaamheid als speerpunt van aandacht in de sociale encycliek Laudato sì van paus Franciscus.