PCOB activiteiten

De PCOB organiseert vele activiteiten. De verbinding en contacten met andere volwassenen zijn belangrijk in onze samenleving. Spel‐contactmiddagen 31 mei en 28 juni, en steeds de laatste dinsdag van de maand van 14.00 tot 16.30 uur in de grote zaal van het Kerkelijk Centrum, J.A. Beijerinkstraat 53. Daarnaast zijn er vele activiteiten die gericht zijn op ‘ gezonde’ contacten; wandelen, fietsen onder leiding van coaches, schaken of dammen. Het volledige overzicht staat twee‐ wekelijks in de PCOB column in het Hart van Holland.

Alle volwassenen en u als kerkbladlezer in het bijzonder, zijn welkom. De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB mogen gratis worden afgehaald bij Shofar, de boekwinkel aan de Kerklaan of in de bibliotheek. Voor aanmelden of info: Nel Oudijk: 0180‐315839 of e‐mail: neloudijk@gmail.com of kijk: www.pcobzuidplas.nl