PCOB activiteiten

De PCOB‐Zuidplas organiseert activiteiten voor volwassenen. Deze vinden plaats in de grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum, J.A. Beyerinkstraat 53. Gratis toegang, ook voor niet‐leden. Dinsdagmiddag 28 november, spel‐ en contactmiddag. Een spel spelen of alleen gezellig samenzijn met afsluitend borreluurtje van 14.00‐16.30 uur. Woensdagmiddag 13 december, Advent‐Kerst viering met ds. Laura Nagelkerke en medewerking van meerdere PCOB‐leden. Het thema dit jaar: Als Jezus langs komt… Inloop 14.00 uur, tijd 14.30‐16.30 uur.

Het overzicht van verdere PCOB activiteiten staat tweewekelijks in de PCOB column in het Hart van Holland. Meewandelen kan het hele jaar, 3 keer per week o.l.v. Ans de Koning. Schaken en dammen 2 keer per maand. De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB mogen gratis worden afgehaald bij Shofar aan de Kerklaan of in de bibliotheek; de bladen liggen ook in vele kerken. Voor info en vragen: Nel Oudijk, neloudijk@gmail.com of www.pcobzuidplas.nl