PCOB activiteiten

De PCOB‐Zuidplas organiseert activiteiten voor volwassenen. De activiteiten vinden plaats in de grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum aan de Beijerinkstraat 53 in Nieuwerkerk a/d IJssel welke gratis toegankelijk zijn, ook voor niet‐leden.
Dinsdagmiddag 30 januari van 14.00‐16.30, spel‐ en contact middag. Een spel spelen of alleen gezellig samenzijn met afsluitend borreluurtje.

Woensdagmiddag 10 januari, themacontactmiddag met dhr. Jan Broekhuizen. Hij presenteert ‘Het Groene Hart’. Het gebied dat de status heeft van Nationaal Landschap. 14.30‐16.30 uur, inloop vanaf 14.00 uur. Het overzicht van verdere PCOB‐activiteiten staat eenmaal per twee weken in de PCOB‐column in het Hart van Holland. Meewandelen kan het hele jaar, drie keer per week o.l.v. Ans de Koning. Schaken en dammen twee keer per maand.

De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB kunnen gratis worden afgehaald bij de christelijke boekenwinkel Shofar aan de Kerklaan of in de bibliotheek; de bladen liggen ook in vele kerken.
Voor info en vragen: Nel Oudijk, neloudijk@gmail.com of www.pcobzuidplas.nl