PCOB aktiviteiten

De PCOB organiseert vele activiteiten. De verbinding en contacten met andere volwassenen zijn belangrijk in onze samenleving. Spel‐contactmiddag Dinsdag 27 september en steeds de laatste dinsdag van de maand. Plaats: grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum J.A. Beyerinkstraat 53 Tijd: 14.00‐16.30 uur.

Themamiddag Woensdag 14 september: Jan v.d. Ent een geroutineerd fietser en presentator uit Ouderkerk aan den IJssel vertelt over zijn ervaringen van zijn fietsvakantie van 6500 km door Oost‐Europa. Plaats: grote zaal van het Hervormd Kerkelijk centrum J.A. Beyerinkstraat 53 Tijd: inloop vanaf 14.00 uur, presentatie: 14.30‐16.30 uur. Daarnaast zijn er vele activiteiten die gericht zijn op ‘gezonde’ contacten zoals wandelen en fietsen onder leiding van coaches.

Ook het schaken en dammen start weer maandagmiddag 19 september. Het volledige overzicht staat tweewekelijks in de PCOB‐column in Het Hart van Holland. Alle volwassenen en u als kerkbladlezer in het bijzonder, zijn hartelijk welkom. De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB mogen gratis worden afgehaald bij Shofar, de boekwinkel aan de Kerklaan of in de bibliotheek. Voor aanmelden of info: Nel Oudijk: e‐mail: neloudijk@gmail.com of lees de nieuwsbrieven op: www.pcobzuidplas.n.