PCOB ‘Geen mens hoeft met de Kerst alleen te zijn‘

De PCOB‐Zuidplas organiseert activiteiten voor volwassenen. De kerkelijk gerelateerde activiteiten vinden plaats in de grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum, J.A. Beyerinkstraat 53 in Nieuwerkerk a/d IJssel. Iedereen, u als kerkbladlezer in het bijzonder, is hartelijk welkom. Toegang is altijd gratis.

Interkerkelijke contactmiddag: maandag 26 december. Iedereen, ook buitenkerkelijke gasten, zijn uitgenodigd. Het motto is: ‘Geen mens hoeft met de Kerst alleen te zijn‘. Er kan ook een spel worden gespeeld. Inloop 12.30 ‐ 13.30 uur met lopend lunch buffet en vrije inloop tot 16.30 uur. Woensdagmiddag 11 januari is de reguliere themamiddag. Dhr. Jan Broekhuizen presenteert ‘In het spoor van Rembrandt’. Jan brengt het leven van Rembrandt in beeld. Inloop 14.00 uur, aanvang en duur: 14.30 ‐16.30 uur.

Dinsdagmiddag 31 januari: spel‐ en contactmiddag. Een spel spelen of alleen een praatje of een draadje, veel kan, niets hoeft; van 14.00 ‐16.30 uur. Kosten voor 2x koffie/thee: € 2,50 p.p. Het overzicht van verdere PCOB‐activiteiten staat tweewekelijks in de PCOB column in het Hart van Holland. De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB mogen gratis worden afgehaald bij Shofar, de boekwinkel aan de Kerklaan of in de bibliotheek. Voor info: Nel Oudijk: tel: 0180‐315839 of e‐ mail: neloudijk@gmail.com of kijk verder op www.pcobzuidplas.nl