PCOB spel‐ en contactmiddag

De PCOB‐Zuidplas organiseert activiteiten voor volwassenen. Deze vinden plaats in de grote zaal van het Hervormd Kerkelijk Centrum, J.A. Beyerinkstraat 53 in Nieuwerkerk a/d IJssel. Gratis toegang, ook voor niet‐leden.

Dinsdag 28 mei van 14.00‐16.30 uur spel‐ en contactmiddag. Een spel spelen of alleen gezellig samenzijn met afsluitend borreluurtje.

Woensdagmiddag 8 mei, themamiddag. Dhr. Jan Vermaak vertelt ons over de geschiedenis van de rivier de Rotte en van de prachtige natuur en alles wat er daar te zien en te beleven is.

Het overzicht van verdere PCOB‐activiteiten staat tweewekelijks in de PCOB‐column in Hart van Holland. Meefietsen ‘s woensdags; meewandelen drie keer per week. Schaken en dammen twee keer per maand. De nieuwsbrief van de PCOB‐Zuidplas en het maandelijkse landelijke magazine van de KBO‐PCOB mogen gratis worden afgehaald bij Shofar aan de Kerklaan of in de bibliotheek; de bladen liggen ook in vele kerken.

Voor info: www.pcobzuidplas.nl