Pinksterviering ouderen 15 mei 2021

Op zaterdagmiddag 15 mei om 14.30 wordt er een pinksterviering gehouden in de Hervormde Dorpskerk in Zevenhuizen speciaal gericht op ouderen. De dienst zal via kerkdienst-gemist en de kerk-TV kastjes uitgezonden worden. Jacqueline van Sprang zal in deze dienst voorgaan, muzikale medewerking wordt verzorgd onder leiding van Peter Verweij. De ouderen (75+) zullen de voorgaande week de liturgie krijgen.

Men is zich ervan bewust dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om de dienst te volgen. Mocht dit voor u of iemand die u kent het geval zijn, probeer dan af te spreken met iemand die wel de mogelijkheid heeft (kan ook een niet-oudere zijn!) of neem contact op met de diaconie om de mogelijkheden te bespreken via diaconie@hervormdzevenhuizen.nl