Poëzieochtend in de Openhof kerk

Ieder jaargetijde heeft zo zijn kenmerken en roept gevoelens op. Dat is zeker met de herfst, zoals Bloem beschrijft in ‘november’. De dichter Rawie ziet de mooiste maanden aan zich voorbijtrekken. Het wordt eerder donker en Herman Leenders beschrijft wat hij ervaart. Adam Zagajewski beziet de wereld, triest door vallende druppels en dode bladeren. Peinzend zijn de gedachten over arm en rijk van Judith Herzberg en Geeske Visser blijft het kind in de volwassene zien. Karel Eijkman reageert heel persoonlijk op Psalm 139. Tot slot zorgen enkele limericks voor een glimlach.

U bent welkom op dinsdag 14 november in Open Hof. Na een kopje koffie/thee beginnen we om 10.00 uur met ruim een uur lezen en bespreken van de gedichten.