Poëzieochtend in Open Hof

Het is weer mogelijk om bij elkaar te komen. De ruimtes in Open Hof kerk zijn volgens de richtlijnen ingericht. Diverse gedichten staan weer op het programma, zoals over het morgenlicht dat het leven anders maakt, de ziel die je als de kern van ons bestaan kan zien. Naast een beschouwing over een schilderij van Jan van Scorel van zijn Agaath een gedicht over het Corona virus.

Men hoopt elkaar te treffen op dinsdagmorgen 9 juni in Open Hof kerk en blijven wel op afstand. Aanvang 10.00 uur. Vanwege het coronavirus is het op grond van landelijke richtlijnen noodzakelijk om u van tevoren op te geven i.v.m. de beschikbare ruimte. De gegevens moeten ook enige tijd bewaard worden, zodat bij een uitbraak de GGD na kan gaan wie er geweest zijn.

Via email adres: bh.vanwijngaarden@gmail.com