Poëzieochtend in Open Hof

Gelukkig bestaat nog steeds de mogelijkheid om ook door de week in Open Hof kerk bij elkaar te komen. Een zinvolle ontmoeting en gedachtewisseling blijft zo mogelijk. Men doet dat aan de hand van diverse gedichten. Jan Wit bepaalt ons bij de diaspora en Leo Vroman vergelijkt ons met kathedralen. De herfst is altijd een mooi onderwerp, vandaar het gedicht ‘November ‘ van Johanna Kruit. Aansluitend een wat sombere overweging die ooit door Willem Elsschot in Rotterdam geschreven. Verder nog Jan Arends met een weemoedige blik op de toekomst want er komen wel weer bloemen. We hopen elkaar te treffen op dinsdagmorgen 8 december in de Open Hof kerk die volgens de voorschriften is ingericht. Aanvang 10.00 uur. Ieder is van harte welkom.

Vanwege het coronavirus is het op grond van landelijke richtlijnen noodzakelijk om u van te voren op te geven i.v.m. de beschikbare ruimte. De gegevens moeten ook enige tijd bewaard worden, zodat bij een uitbraak de GGD na kan gaan wie er geweest zijn via email adres: bh.vanwijngaarden@gmail.com