Pop-up tentoonstelling “de Bijbel rond” in Gouda en Boskoop

In het bisdom Rotterdam is er bijzondere aandacht voor het Woord van God. Er is een pop-up tentoonstelling over de Bijbel gemaakt. Op een laagdrempelige manier ontdek je het Oude Testament, het Nieuwe Testament, Het Woord van God in de Kerk en over de Bijbel thuis lezen. Elk paneel geeft ook informatie voor kinderen en met een puzzelvel kunnen zij actief aan de slag.

Volwassenen worden via een QR-code op de panelen doorgeleid naar internet, waar meer informatie wordt gegeven. In de weken voor en na de zondag van het Woord van 24 januari 2021, is van 10 tot 24 januari te bezoeken in de Antoniuszaal van de H.-Josephkerk in Gouda voorafgaand en na de vieringen en tijdens de openingstijden van het locatiesecretariaat.

Van 30 januari tot 7 februari kunnen parochianen de tentoonstelling bezoeken in de parochiezaal van de H.-Joannes de Doperkerk in Boskoop.